Bilgisayarlara 'Cortana' Tuşu Geliyor...

Windows 10 geldikten sonra,bilgisayar klavyelerinde 'Cortana' isminde yepyeni bir tuş gelicek.İşte o tuş ve yapacakları şeyler.

İlk olarak Windows Phone'da tanıştığımız sanal asistan 'Cortana'nın Windows  10'lu bilgisayarların bilgisayarların en önemli özelliklerinden bir tanesi olması bekleniyor...

Cortana tuşu

Dijital asistanı özel muamelede bulunucak olan ilk PC üreticisi ise görünüşe bakılırsa 'TOSHİBA'olucaktır...

Toshiba America'nın PC bölümünün başkan yardımcısı Jeff Barney, yaptığı bir açıklamada Toshiba'nın Windows 10'lu tüm PC'lerin 'Cortana' tuşuyla geleceğini söyledi.
Doğru tahmin ettiniz, tuşa bastığınızda 'Cortana' devreye girecektir.

'Cortana'nın sesli komutlarınızı arka planda, sürekli olarak bekleme yeteneği de var.Ancak bu özellik, hem PC'lerde hemde telefonlarda biraz sorunlu.Bu yüzden işlevi kendiniz devreye soktuğunuzda çok daha iyi sonuçlar alabiliyorsunuz.
Zaten Barney de düğmenin amacını bu olduğunu, düğme sayesinde 'Cortana'nın sadece siz istediğinizde sizi dinleyeceğini söylüyor...

Beni dinleyip :) Okuduğunuz için teşekkür ederim..!

Bide arkadaşlar sizlerden tek ricam.Okuduğunuz YAZI - KONU'larımızın altına YORUM - GÖRÜŞLER'inizi paylaşmanızdır.Bu em benim hemde site'mizi ilk sıralarda görmemiz için çok önemlidir..!İyi zaman geçirmeniz dileğiyle TEŞEKKÜRLER..!

13 yorum:

  1. Cortana tuşşu ne kadar faydalı olur göreceğiz ama ilk etap da düzgün çalışacağından emin değilim. Ama ilerleyen zamanlarda verim alınabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler.Bende size katılıyorum ilk etap sorunlu olabilir...

      Sil
  2. Toshiba yeniliklerle geliyor desene cortana tuşu bakalım ne kadar faydalı olacak göreceğiz. teknoloji artık iyice gelişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toshiba yavaş yavaş kalkınmaya başladı.Daha iyi işler çıkarıcak diye düşünüyorum...

      Sil
  3. Gayet güzel bir şeye benziyor...Merakla beklemedeyim.

    YanıtlaSil
  4. Bizim bilgisayarlara da ayarlansa ya :D :D

    YanıtlaSil
  5. şimdiden merak etmeye başladım. Yapsınlar bakalım cortana mıdır nedir o tuşu, bakalım tutacak mı

    YanıtlaSil
  6. Cortana'yı geliştirmeleri lazım ilk, tuşu olmasa da olur. Tuşun işlev olarak sadece 3 sn faydası olur kullanıcılara ama cortana kesinlikle gelişmesi lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum.Bir şeyi sunup onu insanların görüşüüne bırakıyorlarsa bence kesin geliştirilmesi lazım.

      Sil
  7. Bu hamleyi ben dell den beklerdim ama hayirlisi bakalim toshiba yine iyi is cikartcakmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toshiba çıkış yaparak dünyanın 1 numarası olma yönünde yeni taktiksel şeyler yapıyor.

      Sil
  8. Cortanayı bir wp kullanıcısı olarak çok seviyorum gerçekten iyi işler çıkarıyor fakat şimdilik Türkçe değil yakın zamanda Türkçe olursa ülkemizde ki kullanım oranı çok artacaktır. Ben siriden daha zeki olduğunu düşünüyorum. Buton işide gerçekten cortanayı kullananlar için faydalı windows phonede bunun için hey cortana komutu var cihaz kapalı olsada hey cortana dediğinizde cortana sizi dinliyor bu tüşda pcde bu iş için kullanılacak.

    YanıtlaSil