Geçmişten Günümüze Ünlü Markaların Logoları


Merhabalar arkadaşlar bugünki konumuzda Ünlü markaların logolarınız sizlerle paylaşıcam.Eğlenceli bir konuyla sizleri yanlız bırakıyorum..:)







1-Apple C Logoları 1976'dan günümüze kadar tüm logoları



Apple LogolarıApple İşlevsellik

Steve Jobs'ın 1983 deki seminer anında çekilmiş bir fotoğraf.

Steve Jobs




2-PEPSI Logoları 1898'den günümüze kadar tüm logoları


Pepsi Logolar


PEPSI'nin CEO'su bir bayandır.İNDRA NOOYİ'dir..!


Pepsi CEO




3-NİKE Logoları 1971'den günümüze kadar tüm logoları



Nike Logolar


NİKE'nin CEO'su MARK PARKER'dır

Nike Ceo





4-CANON Logoları 1934'den günümüze kadar tüm logoları




CANON'nun CEO'su FUJİO MİTARAİ'dir


Canon CEO





5-SHELL Logoları 1934'den günümüze kadar tüm logoları



Shell Logo



SHELL'in CEO'su BEN VAN BEURDEN'dir


Shell Ceo



NOT:İsediğiniz MARKA'nın eski logoları ve Ceo'sunu istiyorsanız Yorum kısmından atabilirsiniz...


Beni dinleyip :) Okuduğunuz için teşekkür ederim..!

Bide arkadaşlar sizlerden tek ricam.Okuduğunuz YAZI - KONU'larımızın altına YORUM - GÖRÜŞLER'inizi paylaşmanızdır.Bu em benim hemde site'mizi ilk sıralarda görmemiz için çok önemlidir..!İyi zaman geçirmeniz dileğiyle TEŞEKKÜRLER..!

4 yorum:

  1. Sade logolar daha hoş oluyor. Zaten hepsi de zamanla sadeleşmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size katılıyorum.Zamanla herşey sadeleşince daha göze çarpıyor...

      Sil
  2. Pepsi ve apple'ın logoları şaşırttı beni. Sürekli geliştirmeye gitmişler ve en sade hallerini bulmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık herşey de sadeliğe doğru yol alıyoruz.

      Sil