Ücretsiz (PNG) Logo Yapma Siteleri




Merhabalar arkadaşlar bu yazı'mızda Kişisel,Kapak,Profil Ve daha birçok yerlere profesyonel logo yapma sitelerini tanıtıcam arkadaşlar..!


Toplamda 5 adet logo yapma sitemiz vardır.Bunları ben birzat denedim ve mükemmel sonuçlar aldım.Bunları sizlere kendime göre (1)'den (5)'e kadar derecelendircem.Bunları sizlerle paylaşmak istedim.Evet fazla uzatmadan başlayalım teker teker tanıtmaya..!


NOT:Blogger ve Wordpress Sitelerinize logo yapmaya bire bir..!


1:ONLİNE LOGO MAKER

ADMİN-PUAN:2

Ücretsiz bir sitedir.Yaptığınız logoyu ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz.Biliyorsunuzdur bazı sitelerde logoyu yaparsınız sonra bi bakarsınız logo fiyatı bilmem ne bilmem ne.Bugün paylaşıcağım sitelerde böyle sorun yoktur..!

Ücretsiz Logo Yapma Sitesi

Örneğin site adı,kişisel isim Vs yazıp,renkleri düzenleyip kendinize göre ayarlayıp kaydedip kullanırsınız.Bu kadar basit..:)Sadece 1 dakika içinde logonuz hazır olucak..!

2:LOGASTER

ADMİN-PUAN:5


Bu siteyi bir zat denedim FAVORİ sitelerim arasındadır ve mükemmel'inde ötesinde beklemediğim bir sonuçla karşılaştım.hem ücretsiz,hem özgür,hem bir çok İCON,hemde (PNG) olarak indirme,üstelik FAVİCON dahil yapabiliyoruz zaten bunlardan daha önemlisi yoktur diye düşünüyorum haksızmıyım..:)


Ücretsiz Logo Yapma Sitesi

Dediğim gibi arkadaşlar FAVORİ sitelerim arasında yer alan nadir sitelerden birisidir.Tamin'im sizinde öyle olucak..!



3:LOGO GENİE

ADMİN-PUAN:3


Bu sitede aynı Logaster tarzında ama daha az özellikleri var.Sitenin Canlı Online Destek'de vardır yani bir yerde sorun felan yaşadığınızda yardım alabilirsiniz.Aynı şekilde buda ücretsizdir.Kullanımı kolaydır arkadaşlar,hazır zaten..!

Ücretsiz Logo Yapma Sitesi

Sabit,belirli bir logoyu seçtikden sonra onun üzerinde oynama,renk değiştirme,icon değiştirme tarzında şeylerde yapabilirsiniz..!


Evet arkadaşlar şuanlık bu kadar daha sonra bulursam eklicem arkadaşlar takipde kalın.Bu arada sizinde bildikleriniz varsa YORUM kısmından yorum atabilirsiniz..!Sevinirim.

Beni dinleyip :)  Okuduğunuz için teşekkür ederim..!

Bide arkadaşlar sizlerden tek ricam.Okuduğunuz YAZI - KONU'larımızın altına YORUM - GÖRÜŞLER'inizi paylaşmanızdır bu hem benim hemde site'mizi ilk sıralarda görmemiz için çok önemlidir..!İyi zaman geçirmeniz dileğiyle TEŞEKKÜRLER..!

13 yorum:

  1. Gerçekten logo tasarlama ile ilgili harika siteler çok iyi logolar yapmayı sağlıyor.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten logo tasarlama ile ilgili harika siteler çok iyi logolar yapmayı sağlıyor.

    YanıtlaSil
  3. Artık grafik tasarım bilmeye gerek kalmadı teknoloji ile insanlarımıza çok kolaylık sunuyluyor
    Normalde bu logolar için kim bilir ne kadar ücret ödeyecektik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız.Normalde Photoshop CC İle saatlerce yapılan ve fiyatları binlerce TL olan logolar artık Web Tabanlı Online olarak.

      Sil
  4. Tam da ihtiyacım olan şey.Paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Photoshop kullanmadan önce lazım oluyordu :) Faydalı yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  6. bu şekilde faydalı yazılarınızın devamını bekliyorum. Logo için pratik yerler, denemeye değer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkürler.Ercan KIZILKOCA - Bir Blogdan Fazlası diye boşuna demiyoruz :)

      Sil
  7. Her ne kadar bir photoshop programı ile kendin hazırlamak kadar olmasada deneyimsiz kullanıcılar için harika siteler Logaster dediğiniz gibi aralarında en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LOGASTER Favorim olan tek online photoshop sitemdir.. :)

      Sil
  8. Ben logo tasarımını vs genellikle Photoshop ve Gimp üzerinden yapıyorum ancak program kullanamayan arkadaşlar için güzel paylaşım olmuş ;)

    YanıtlaSil