Karşılıklı Yorum Dayanışma Devri Başladı





Merhabalar arkadaşlar bugünki yazımızda Karşılıklı Yorum Dayanışma Devri Başladı'adlı konumuzdan bahsedicem.Bir FORUM sitesinde gördüm ve çok hoşuma gitti bunu sizinle paylaşmak gereği düşündüm.

Yorum Dayanışması


Sistem nasıl oluyor:Konuda paylaşılan siteye girip 2 - 3 yorum atıyor Mantıklı Yorumlar atıyorlar.Daha sonra konu sahibi diyorki bana yorum atan kişiler site adresini yorum olarak atsın diyorlar.Yorum olarak attıkdan sonra kim kime yorum attıysa karşılık olarak yorum yaptığınız site sahibide sizin sienize girip kaç yorum attıysanız o kadar yorum atıp çıkıyor.

Sistem böyle arkadaşlar.Kafanıza takılan soru veya bir başka bişi olursa yorum kısmından ulaşabilirsiniz..!


Beni dinleyip :) Okuduğunuz için teşekkür ederim..!

Bide arkadaşlar sizlerden tek ricam.Okuduğunuz YAZI - KONU'larımızın altına YORUM - GÖRÜŞLER'inizi paylaşmanızdır.Bu hem benim hemde site'mizi ilk sıralarda görmemiz için çok önemlidir..!İyi zaman geçirmeniz dileğiyle TEŞEKKÜRLER..!

6 yorum:

  1. yorum dayanışması ile ilgi güzel bir makale olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. yorum dayanışması ile ilgi güzel bir makale olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. İyi oldu başlaması :) Güzel etkinlik oluyor bence.

    YanıtlaSil
  4. özelliklerde forumlarda oldukça rastlanan bir konu güzel ve basit bir şekilde anlatmışsınız teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. ForeverAutoHits.com da 1 yorum yapan 1 yorum yapma hakkı kazanıyor, karşılıklı yorum yapmak çok kolay

    YanıtlaSil